chacha

cha cha!!!
asså måste bara berätta en sak som hände i skolan liksom omg :s
jag satt medvid skåpen. det kom en kille och fråga om jag ville ha choklad, jag ba nej inte av dig?
sen fråga han igen. jag ba men nej.
sen fråga han igen jag ba: men nej.
sen fråga han igen, jag ba: okej :) 
sen tog jag chokladbiten och kasta den i hans huvud! så då började han gråta och gick därifrån!
och sen fick ingen skön sittställning, så då började jag skrika oså (skulle väl vem som helst liksom?!), men då kommer två lärare och drar iväg mig?
till ett rum, där lägger dom mig i soffan och sen går dom. hallå cp??? ja :s
men men. jag sprang iaf ut därifrån, och sprang vidare hem. shit asså.


här är en bild på mig själv när jag övar på att vara Lucia :)
ska vara det i skolan det här året så.
försöker öva in min vers. men skrev om den lite eftersom jag är bra på omskrivning.
såhär blev den:
Jag är Lucia, lussebullens ljus.
Jag gillar att skita, så gå i mina spår.
bra va? =) tyckte den va söt och passande nu såhär till julen!



P U S S Alla fans<3 you love me

Kommentarer
Postat av: Anonym

I LOVE YOOOU MUZEN<3

2009-10-14 @ 21:16:36
Postat av: Anonym

Du är så jävls grym<3333

2009-10-17 @ 16:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0