hello bitches

hey bbysar!

asså är skitbakis idag lixom..
va ju såklart fest igår. hemma hos mig!
va helt fullpackat, och vi hade en drink fixare!
sen hade en med sig gräs? så vi rökte det. så va skithöga! såg de på pupillerna
för dom va skitstora och helt skela. sen när dom flesta dragit, så va några kvar hos mig
och sov. vi somnade typ sju imorse så... jaja
ni kanske får bilder senare!
men många har mejlat mig och frågat om jag gillar djur.
för ni vill skicka djursaker till mig. och ja det gör jag!
älskar djur. har bildbevis!

kolla. gillar både häst och fjärilar! hihi så söta
hjälpte fjärilen som satt ute på en blomma? liksom omg blomman kan ju vara förgiftad,
så jag tog in den i mitt rum så den inte skulle dö. sen badade jag den så den inte skulle stinka skit!
hihi är så snäll. så ja, jag är för djur<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG DJURPLÅGARE :s

2009-10-17 @ 22:17:43
Postat av: Anonym

älskar din blogg<333333333333

2009-10-17 @ 22:22:26
Postat av: Anonym

festen igår var skitkul<3

ps. hoppas du sparade gräset :) ihihi!

2009-10-17 @ 22:37:22
Postat av: Anonym

ÄLSKADE FESTEN!

SÅ HIMLA SKÖn, inge n hgar fester som du hehe

är fortfarande bakis så in ihelvete !!!

men fett värt

!!

Du var skitsnygg då jju med dina öron och allt!!

gräset var asbra också

love uu stumpizz

2009-10-17 @ 23:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0