I make good boys go bad

Hello cutie pee's♥

Har festat hela veckan, därför jag inte uppdaterat.
har också tränat med min personliga tränare och solat solarium mycket. love it!
fredag hela veckan för mig ju ;) visst är ni avis? ja det bara stinker om det. euw.
Har också köpt en ny katt. Ska rycka bort lite päls från henne sen, till en mössa. hihi
Men för övrigt ska jag med s till New York imorgon!
Vi ska på modevisning, och på någon gala som ville att vi skulle dela ut priser?!
jaja, får ju trots allt pengar för det! sen ska vi såklart shoppa, shoppa, shoppa!
självklart är flygresan första klass, what else liksom? 30.963 kostar det.
men vi behöver ju inte betala som ni förstår.  Ska ha på mig en jättesnygg klänning
under resan, för kommer ju vara massa papparazirar där.
Men jag ska kasta salt i deras ögon så dom fräter sönder bara.


här är min katt när hon sover middag♥♥ sötnosen herself ju! 


här är ett av gästrummena i mitt kungarike!


ska börja lägga upp lite bilder från mitt kungarike ;)
nu ska jag dra ut på en fest,

You know you love me XOXO


Kommentarer
Postat av: Anonym

cutie pie!

2009-10-26 @ 00:20:44
Postat av: Anonym

gud så söt!

2009-10-26 @ 00:23:27
Postat av: herman

HA DET BRA I NEW YORK DIN FIS

jag ska också va på galan, jag hoppas

du vet att vi ska ses där. Du kan inte

lita på någon. För alla du känner, har

jag ett avtal med. Och jag ska få våldta

dig.



Vi ses sen .. baby

2009-10-26 @ 00:31:11
Postat av: Anonym

Fin blogg! =)



Vill du ha gratis smink?

Bli medlem här: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=227465

2009-11-26 @ 08:27:03
URL: http://bambee.blogg.se/
Postat av: Jennie

HAHA! fan va go katt :D skitsöt ..

FÖLJ MIN BLOGGGGGG

2009-12-13 @ 19:52:48
URL: http://jenizes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0