scchu

Cha cha bitches, amanda här!

liksom, ni vet ju om psykhemmet.
ah typ dom spanar efter mig ibland,
så jag kan inte uppdatera så ofta för då kommer dom komma in här och ba radera allt :s
ska nog flytta till en ny lägenhet så dom inte vet vart jag är. haha vilka losers!

men här får ni en bild från psykhemmet iaf!
för ni får inte alla på en gång ;) haha feel the pain!

den där bruden är ju bara så söt! vi träffades där.
vi umgås hela tiden nu, för båda anses ju som psykfall? eh.. skulle inte tro att vi är det.
men vissa är ju lite kocko, dom satte bara in mig där för att dom är avundsjuka.

och juste, på psykhemmet så fick vi ha lektioner, eftersom vi missar massor i skolan!
vi fick ändra olika ramsor,  den här kom jag och hon på bilden på, vi ändrade den där "sju sjösjuka sjömän" här är våran verision:
Sju sjösjuka sjömän sköljer sina skitiga skitkorvar i den skitiga skiten bland sina nerskitna skjortor i sjön.
bra va? :o jag vet. ska nog bli rams-skrivare!

puss på er mina gulliga läsare! (K)

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit, satsa på ramsor!!!!!!!!

2009-10-11 @ 20:35:07
Postat av: Anonym

psykhem är underbart!

2009-10-11 @ 21:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0